Slider

IRTIOTTO ARJESTA

3/26/2017



Jatkoin omalta osaltani synttäriperinnettämme ja varasin poikaystävälleni sekä minulle yön hotelliin poikaystävän synttärien kunniaksi. En etukäteen kertonut minne oltiin menossa, mutta kyllähän tuo toinen puolisko luki minua ihan liian hyvin - suuntana oli Bulevardin Klaus K. Vietimme pienen irtioton arjesta vain reilun kilometrin päässä asunnostamme, mutta hotellin lakanoissa on jotain joka vie ajatukset aina lomalle. Synttäreitä on mielestäni mukava juhlistaa näin, ettei tarvitse lähteä kovin kauas mutta saa kuitenkin pientä luksusta arkeen!

Kävimme ensin kiertelemässä kaupungilla ja etsimme synttärisankarille hieman uutta kudetta päälle. Kerrankin minä olin se joka kantoi kamaa sovitettavaksi ja antoi mielipiteensä eikä toisin päin :D Shoppailujen jälkeen suunnattiin syömään Vapianoon, jossa on tullut käytyä vajaa vuosi sitten viimeksi. Tuossa raflassa jonottaminen on aika turhauttavaa, mutta ruoka super hyvää. Illalla vielä juotiin hotellin aulabaarissa lasit kuohuvaa, sillä olin varannut huoneen hotellin omien sivujen kautta jolloin hintaan sisältyi myös drinkkiliput.

Seuraavana aamuna oli ihana herätä hyvin nukutun yön jälkeen ja suunnata aamupalalle - joka oli yksi parhaista joita minä olen testannut. Suomalaisuus ja skandinaaviset piirteet olivat korostettuna josta iso plussa Klaus K:lle. Hotelli olikin kokonaisuudessaan tyylikäs yhdistelmä trendikkyyttä ja laadukasta pohjoismaalaisuutta. Iso suositus, jos olette Helsingin suunnalle tulossa!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika