Slider

New in: Carrie necklace

4/08/2015





Yhteistyössä Nimesi.fi- korukaupan kanssa pääsin tutustumaan näihin jo jonkin aikaa pinnalla olleisiin Carrie- nimikoruihin. Tilasin itselleni kullatun version, jossa lukee yllätys yllätys, oma nimeni :D. Olen haaveillut tällaisesta korusta jo jonkin aikaa, ja siksi olikin mukava päästä nyt sellainen hommaamaan. Lisäksi, luvassa on teille lukijoillekin mukavaa yllätystä- lue siis pitemmälle!

Itse rakastan kultaisia koruja, ja siksi tähän versioon päädyinkin. Koru on mielestäni juuri sopivan simppeli ja elegatti, ja se sopii monenlaisiin asuihin sekä tilanteisiin. Kaunokirjoitus on todella nättiä, ja onhan se nyt mukavaa että tästä edespäin jokainen pystyy tietämään nimeni ilman erikseen sen sanomista, haha! Mutta tosiaan, olen tähän koruun todella tyytyväinen. Tästä tulee ehdottomasti osa jokapäiväistä asustustani!




Korut valmistetaan aina tilauksesta, ja kun tilaat korun saat itse päättää minkä kokoinen fontti on (pieni/normaali), onko tekstissä swarovskikristalleja, onko se hopeinen vai kultainen jne... Lisäksi voit valita haluatko tekstisi kirjoitettavan isoilla vai pienillä kirjaimilla. Fonttimalli löytyy kaulakorun mallia klikatessa Nimesi.fi verkkosivuilla. 

Ja nyt siihen parhaaseen osuuteen - nimittäin minulla on ihana juttu myös teille lukijoille! Saan arpoa teidänkin kanssanne yhden hopeisen carrie-nimikorun. Osallistut arvontaan kommentoimalla tähän postaukseen, miksi juuri sinun pitäisi voittaa ko. kaulakoru itsellesi. Liitä mukaan myös toimiva sähköpostiosoitteesi. Osallistumisaikaa on ensi keskiviikkoon saakka, 15.4

Lisäksi annan teille myös alennuskoodin kyseiseen verkkokauppaan, jos nyt innostuit oman nimikorusi tilaamaan. Koodilla LauraMove10 saat -10 prosentin alennuksen Nimesi.fi tuotteista! Koodi on voimassa 30.4 asti.

 Lupaan, että olet yhtä tyytyväinen omaan koruusi kuin minä. Tuossa se kulkee nyt kaulassa mukana, mihin menenkin <3






22 kommenttia:

  1. nimeni auli on harvinainen, ja siksi pitäisin nimikorua ylpeydellä kaulassani:)

    auli.kurvinen@luukku.com

    VastaaPoista
  2. Anonyymi4/08/2015

    Olen ollut jo kauan blogisi lukija bloglovin kautta, mutta nyt olen kanssa bloggerin!
    Mutta siksi minun pitäisi saada kyseinen koru, koska olen välillä käynyt kyseisellä sivustolla ja ollut jo valkannut kaiken ja vain haaveillut kyseisestä korusta... kuitenki opiskelija olen ja rahaa ei kauheasti mihinkään muuhun kun arkipäivän tarpeisiin. Olisin kiitollinen jos arpaonni napsahtaisi kohdalleni :) !

    emmi.tuominen@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Mun pitäis saada kyseinen koru, jotta ihmiset oppis vihdoin kirjottaan mun nimen yhdellä i:llä eikä kahdella. (; Ja no ehkä myös siks, että köyhällä opiskelijalla ei oo varaa ostaa tollasta ihanuutta !

    ida_meskanen@msn.com

    VastaaPoista
  4. Haluaisin voittaa tuon korun, koska olen aina ihaillut noita kaikissa blogeissa, mutta opiskelijabudjetilla ei valitettavasti ole varaa sellaiseen. Etenkin kun tarjolla on hopeinen versio halu voittoon lisääntyy entisestään, sillä se sopii mulle paremmin, kun juuri esim kultainen. Olen vuosien saatossa alkanut pitää nimestäni paljon, joten olisi kiva, jos se roikkuisi kaulassa kaikkien nähtävillä ;)

    elisa.viiri (at) outlook.com

    VastaaPoista
  5. Anonyymi4/08/2015

    Hep! Ehdottomasti meikäläiselle, palkkioksi rankasta kevätrupeamasta: koulussa valtava määrä suuritöisiä kursseja, joiden lisäksi kirjoittelin opinnäytetyöni jo nyt vuoden etuajassa (kolme viikkoa palautukseen, jaiks!). Lisäksi aloitin uudessa työpaikassa koulun oheen, joten ''Heta'' olisi ihana palkinto koristamaan kaulaa :-)

    Heta, het.a@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Oon pitkään jo meinannu ostaa kyseistä korua, mut en oo saanu aikaseks. Tää arvonta siis tuli juuri sopivaan saumaan :)

    johanna_mutikainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Anonyymi4/08/2015

    Vitsi miekin haluaisin tommosen! Toi olis ihan täydellinen, mutta olen aina odottanut milloin raskisin sen ostaa :D Sitä päivää ei ole tullut vielä vastaan, joten toivottavasti nyt tärppäis!
    Sun blogi piristää kyllä aina päivää :) Mun toiveena muuten olisi, että tekisit enemmän asupostauksia! Sulla on kiva tyyli, josta voisi saada itsellekin inspiraatiota :)
    virpi_92@luukku.com

    VastaaPoista
  8. Anonyymi4/08/2015

    Haluaisin korun, koska kadotin aiemmin oman nimikoruni, enkä ole saanut aikaiseksi hankkia uutta. On hyvä käytössä, kun on erikoisempi nimi, jota ihmiset eivät aina muista tai kuule oikein ensitapaamisella.. :D

    marielsusannea@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Anonyymi4/09/2015

    Toivottavasti voitto sattuisi kohdalleni, koska ihmiset sekoittavat nimeni aina Jenniksi, Hennaksi, Hannaksi, Johannaksi jne. Olisi ihana ripustaa kaulaan oma nimi pikku muistutukseksi, jottei tarvitsisi jatkuvasti korjata. :-) Tietenkin myös suurena Sinkkuelämää fanina Carrie-korun omistaminen olisi kuin lottovoitto!

    jenna.pauliina@live.com

    VastaaPoista
  10. Oih, oon kuolannut tollasia jo piiitkään ja hopeinen olis just unelma, koska se sopii mulle paljon paremmin kuin kultanen. Lisäksi olisi mahtavaa jos ihmiset oppisivat nimeni vaikka sitten siitä katsomalla eivätkä kutsuisi Viljaksi tai Miljaksi tai Liljaksi tai jotain :D kaiken lisäksi tällä hetkellä rahaa ei ole yhtään ja uusia koruja tulee kuolattua silti, ehkä tämä sammuttaisi koruhimon hetkeksi.

    yksisarvismies@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Olen halunnut tuollaisen korun siitä asti, kun sen Sinkkuelämää-sarjassa ensimmäisen kerran näin :) Eli ehdottomasti mukana ollaan!
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Anonyymi4/10/2015

    Tällaisesta olen haaveillut pitkään ! Täytän 15.4 sopivasti 25v, joten tämä olisi ihana syntymäpäivälahja ! :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi4/10/2015

    nimikoru on niin hieno ! Tämä on ajaton ja erittäin tyylikäskoru, tämä täydentäisi ihanasti korukokoelmaani <3 unelmienpaiva(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Oon haaveillut tosta korusta jo pitkän aikaa, mutta en oo ikinä raaskinut ostaa. Toi tulis kyllä ahkeraan käyttöön! :)

    sonjakoskensalo@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Anonyymi4/10/2015

    Jokainen nainen ansaitsisi tämän itselleen. Voisiko se olla tällä kertaa minä? ;)

    pienet.suloisuudet@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Mä oon toivonut tuollaista korua jo piiiitkän aikaa, mutta oon aivan liian pihi ostamaan sitä omilla rahoilla hah :p Tykkään pitää kaulakoruja ja tällänen nimikoru olis just täydellinen täydennys mun aika pieneen korukokoelmaan!

    nooraah@outlook.com

    VastaaPoista
  17. Oon pitemmän aikaa jo ihastellut nimi -koruja blogeissa. Minusta nuo on tosi nättejä ja haluaisin itsekkin tuomoisen. Ei ole tullut ite vielä tilattua, mutta nyt kun olen pari päivää sitten valmistunut ammattiin, olisi tämä tosi huippu "lahja", jos voittaisi arvonnasta tällaisen. Nuo on niin ihania.
    emiliaheikkila@outlook.com

    VastaaPoista
  18. Noh nimeni ei ainakaan oo yleisimmästä päästä, mutta tykkään nimestäni toosi paljon, niin ton korun pitäminen kertois just siitä. Ainakin sit kaikki tietäis varmuudella kuka oon ja että arvostan vanhaa nimeäni. Oon lisäks jo pitempään haaveillut Carrie-nimikorusta, sen yksinkertasuuden takia. :)

    marjatta0anttila@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Anonyymi4/13/2015

    Rakastan yli kaiken hopeaa, joten koru kelpaisi paremmin kuin hyvin ja saisi varmasti keikkua kaulassa päivästä toiseen. :) Aurinkoisia kevätpäiviä!

    reetta_87@luukku.com

    VastaaPoista
  20. Itsellä on ollut aika stressaava kevät ja itsensä hemmottelu vaikka materiaalin muodossa tuo pientä piristystä kaiken keskellä :) Vaikka tokikaan tuollainen omalla nimellä varustettu koru ei stressiä vie pois, niin piristäähän se kivasti :)

    liikuntakarpasenpuraisu@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Olen miettinyt kyseistä korua, mutta en ole vielä saanut aikaseksi tilata.
    tipsu.tiibetinspanieli@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Anonyymi4/15/2015

    no oi että kelpais kyllä :) Tuommosesta nimikorusta oon nimittäin haaveillut jo monta vuotta!
    nina_aaw@hotmail.com

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika