Slider

Uusi pakkaspäivien lämmittäjä

1/31/2016




Olen elänyt alkuvuoden melko säästeliäästi ja sen lisäksi ahkerasti. Olen painanut paljon hommia ja ollut todella ahkera, joten päätin hieman palkita ja motivoida itseäni tuleviinkin kevättalven haasteisiin. Olen meinaan pitkään haaveillut eräästä huivista, jota ensin ajattelin ettei minulla olisi ikinä varaa ostaa. Katselin sitä muilla ja mietin että voi kun jonain päivänä minäkin saisin tuon huvin kaulaani - kunnes päätin toteuttaa haaveeni. Satsasin tähän huiviin nyt hieman enemmän rahaa, ja se oli ehdottomasti investointinsa arvoinen. Kyseessä on Louis Vuittonin Logomania- huivi sävyssä Verone. Kyseinen huivi on villaa ja silkkiä, ja päädyissä on kivat hapsut. 

Huivi on todellakin lämmin ja soveltuukin siksi lähinnä välikausi- ja talvikäyttöön. Kesällä tosin en koskaan käytäkään huiveja, joten en koe tämän huivin valintaa ongelmalliseksi. Shawl- tyyppisistä huiveista en pidä ollenkaan ja kaiken lisäksi tämä huivi on ns. isoista LV:n huiveista edullisin, joten päädyin tottakai sen valitsemaan. Löysin tämän huivin yhdeltä vuittonfoorumilaiselta käyttämättömänä, hieman edullisempaan hintaan kuin liikkeestä ostettuna. Mukana tuli kuitti, laatikko, dustbag ja silkkipaperit, joten kaikki mitä liikkeestäkin ostaessa. Minulla taisikin käydä aika hyvä tuuri  sillä yleensä kun näitä tulee foorumilla myyntiin, menevät ne hetkessä. 

Olen edelleen sitä mieltä, että ostan mieluummin yhden laadukkaan tuotteen kuin monta huonompaa. Ajattelenkin jo nyt, että tämä huivi tulee kestämään minulla lukuisia vuosia ja on melko ajaton. Tämän lisäksi jotenkin huivi saa lisäarvoa siitä, että olen sen saamiseksi joutunut tekemään töitä ja säästämään - jos sen saisi noin vaan, ei tunnearvo sitä kohtaan olisi yhtä suuri. Nyt kannankin tätä huivia kaulassani sillä asenteella, että haaveiluni muuttui todeksi ja vihdoin sain unelmieni huivin. Mitä te pidätte? 






8 kommenttia:

  1. IHANA! 😍

    VastaaPoista
  2. Anonyymi1/31/2016

    Todella kaunis, klassisen tyylikäs huivi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä! Aika ajaton huivi väriltään ja kuosiltaan :)

      Poista
  3. Däm,Speedy veikkaus meni forumilla pieleen :D . Mut tää huiviki on kyl upee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se oli kieltämättä ensimmäinen vaihtoehto mutta tämä nyt vei silti voiton!! :D Tykkään tästä kyllä tosi paljon <3

      Poista
  4. Anonyymi2/02/2016

    Hei mistä ton ryhmän löytää, oon koittanu hirveesti että facebookista mutta en vaan löydä millään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on valitettavasti suljettu ryhmä jonne pääsee ainoastaan ryhmässä jo olevan kaverin suosituksella!

      Poista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika