Slider

Urban Decay NAKED 2

1/15/2015




Olin jo kauan sitten päättänyt, että tämän vuoden reissun aikana marssin sisälle Sephoraan ja kotiutan tämän rakkauspaletin. Aikaisemmin en voinut mitenkään ymmärtää miksi joku maksaisi kymmeniä euroja luomiväristä, mutta täällä Jyväskylässä ollessani (ja Sokoksella paljon pyöriessäni...) minusta on tullut kyllä kovemmankin luokan kosmetiikkafani. Tästä paletista ja sen luonnollisista sävyistä olinkin jo ehtinyt haaveilla jonkin aikaa, joten en todellakaan kadu ostostani. Hintaa paletilla oli dollareissa noin 55 dollaria eli vajaat 50 euroa riippuen kurssista. Värien tulisi kuitenkin olla melko pigmenttisiä ja siten kestää kauan! 


Onko jollain teillä kokemusta NAKED-paleteista ja jos on, mikä on lempparinne? Mitä olette pitäneet näistä? 







7 kommenttia:

  1. Näyttää kyl ihanilta sävyilta, juuri mistä itseki tykkään :)

    VastaaPoista
  2. Tilasin syksyllä kyseisen paletin. Oon kyllä ollut tyytyväinen ja on tosi pigmenttisiä :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on ollut viime syksystä asti käytössä se NAKED 1- paletti ja olen kyllä tykännyt, ihanat värit ja pigmentti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekin oli kyllä tosi kiva! :) Pigmenttisyydestä mäkin olen todella yllättynyt!

      Poista
  4. Tykkään tosta paletista ja melkein vuoden kesti mulla kaikki sävyt käytössä :-) Seuraavaksi ostan kyllä sen basic paletin, tuossa isossa kun ikävä kyllä jäi monet sävyt tosi vähälle käytölle :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei! :) Tuossa on tosiaan muutama noita todella tummia sävyjä, jotka voi olla että jää mullakin vähemmälle käytölle.. mutta täytyy nyt katsoa mistä muodostuu mun lempparit vai tuleeko kaikki ihan jokapäiväiseen käyttöön! :)

      Poista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika