Slider

50 shades of grey...in hair

10/16/2015




Kaipasin blondiin tukkaani jotain uutta, joten päädyin laittamaan vaaleita raitoja ja sen lisäksi sävyttämään itse hiuksia kylmempään sävyyn. Olen ihaillut jo vaikka kuinka kauan netissä harmahtavan valkoisia hiuksia, mutten ole uskaltanut tätä itselleni toteuttaa. Nyt tämän kylmemmän vaalean sävyn + tujun hopeashampoon yhdistelmällä hiukseni taittavat harmahtavaan ja valkoiseen. Enkä voisi olla tyytyväisempi, olen ihastunut!

Nyt seurava askel on ottaa rajummat keinot käyttöön. Koska olen varmistunut siitä että tämä sävy sopii minulle ja tykkään siitä, ajattelin kokeilla iskeä ihan kevytvärin/ sävytteen hiuksiin tuon hopeashampoon lisäksi. Olen lukenut paljon hyvää esimerkiksi Biozellin Color maskista ja Wellan Color fresh- sävytteestä. Onko teillä jotain vinkkejä siitä, mikä olisi paras kevytväri tai sävyte harmahtavien hiuksien saamiseksi? Vinkkejä otetaan vastaan!

Nykytilanne hiusten kanssa. Tykkään tästä jo nyt, mutta vielä pikkaisen voisi saada tuota harmaata lookkia lisää vaalean sekaan!






8 kommenttia:

  1. Anonyymi10/16/2015

    Itse pidin edellisestä väristäsi oikein kovasti! Nämä harmaat sävyt eivät itselleni maistu sitten ollenkaan, mutta näistä asioista ei missään tapauksessa voi kiistellä. Jokaisella oma makunsa, ja todella kiva kun olet itse tyytyväinen! Se on pääasia! :-) Kivat kiharat jokatapauksessa, sopii sulle oikein hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Makuasiat tosiaan jakavat mielipiteitä! Mä olen koko elämäni mennyt tuolla vaalealla päällä koska se on mun oma värini, niin nyt kaipasin vähän vaihtelua :)

      Poista
  2. Anonyymi10/16/2015

    Ei nappaa mullekaan tämä harmaansävy, vaikka yllättävän hyvin sinulle sopiikin! :) Millos olis videohöpötyksiä tulossa, niitä kaipailisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viimeksi kun tein niitä videoita, niin sain kommenttia joka oli aika negatiivissävytteistä :( Moitittiin sitä kuinka en katso kameraan ja kuinka videoita ei ollut suunniteltu tarpeeksi. Siitä tuli sellainen olo, ettei niitä oikeastaan huvita tehdäkään jos palaute on sellainen. Harmi, koska itsekin tykkään kuvata niitä tajunnanvirta-videoita.

      Poista
  3. Muakin kuumottelee harmaa väri - tekisi mieli repäistä ja värjätä hiukset ekaa kertaa ikinä. Harmaa ei ole edes omista hiuksistani kovinkaan kaukana, joten täytyy nyt vain repiä rahaa kampaajakäyntiä varten, itse en uskalla lähteä sähläämään :'b Harmaa sopii oikeastaan melkein kaikille, näyttää hyvältä sunkin päässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä mun värihän ei siis ole värjätty harmaa, vaan oikeastaan vain vaaleat raidat sävytettynä hopeasampoolla! Kannattaa sitä kautta ensin kokeilla harmaan väriä jos kiinnostaa tietää sopiiko se itselle :)

      Poista
  4. Tykkään paljon! Sopivat sun kauniiden silmien kanssa hyvin yhteen :')

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika