Slider

Heading to USA

12/11/2014





Viimeistä blogikirjoitusta kirjoittelen tässä Suomesta käsin. Yöllä herätys onkin sitten kolmen aikaan, josta suunnataan kentälle. Ensin lennetään Hollantiin, sieltä San Fransiscoon jossa pidetään pieni breikki lentämisestä ja kierrellään paikkoja vuorokauden ajan. Lauantaina jatketaan sitten 6-7 tunnin lentomatka Los Angelesin kautta Oahun saarelle Havajille.



Havajilla lomaillaan parin viikon ajan, ensin viikko Oahulla ja siitä viikko Mauin saarella. Näiden kahden viikon jälkeen lennetään takaisin Los Angelesiin, jossa vietetään kahdeksan yötä. Losi on mun tähänastinen lempparipaikkani maailmassa, joten olen siitä että sain tahtoni läpi noiden losin öiden kanssa erityisen innoissani :D Katsotaan pystyykö esimerkiksi Honolulu nousemaan lemppareiden joukkoon nyt tämän matkan aikana. 





Blogi tuleekin siis olemaan hiljaiselolla seuraavien kolmen ja puolen viikon ajan, ihan ymmärrettävästä syystä, Muutaman postauksen olen ajastanut ennen joulua ja uuttavuotta. Katsotaan sen lisäksi, miten mulla on aikaa ja wifimahdollisuuksia postailla sieltä suunnalta teille. Luultavasti ainakin instagramissa pyrin jakamaan kuvia mahdollisuuksien mukaan, sieltä löydät minut nimimerkillä lauraannika

Minä siis toivotan nyt täältä käsin teille kaikille mukavaa loppuviikkoa, nauttikaa joulunalusajasta, kaikesta siihen liittyvästä fiiliksestä ja läheisistänne! 


3 kommenttia:

  1. Ihan mieletön reissu! Have fun :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa reissua ja hyvää loppuvuotta! :)<3 En nyt ole varma oonko aiemmin sulle kommentoinut, kun olen nyt vasta tässä muutaman kuukauden sun blogia seurannut, mutta kuitenkin! :)

    VastaaPoista
  3. Oiiiiii ♥ Pidä hauskaa!!! Ja äläkä tule albiinona takas! ;)

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika