Kuten joku saattoi instasta tai snapista huomatakin, viime perjantaina oli kummitätini suuri päivä tohtoriksi väittelyn osalta, ja olimme tässä väitöstilaisuudessa sekä karonkassa mukana. Väitöskaronkka on perinteinen ja arvokas etikettijuhla, jossa pukukoodina toimiikin tumma, pitkä iltapuku. Varauduin tähän mekon ostoon jo siinä mielessä hyvissä ajoin, että kolme viikkoa ennen kyseistä iltaa tilasin mekon Nelly.comista ja ajattelinkin että ei tässä mitään hätää, nettisivuilla kun kerrotaan toimitusajaksi 2-5 päivää.
No, meni viikko eikä Nellyltä kuulu mitään. Menee toinen viikko, eikä vieläkään mitään. Väitösviikko - ajattelin että nyt kyllä alkaa mennä tiukille. Onkohan varmasti oikea toimitusosoite ja voiko olla ettei ilmotus saapuneesta paketista vain ole tullut meille perille? Vielä viimeisenä iltana torstaina ennen väitöstä soitimme hädissämme postiin ja kyselimme mekon perään - postissakin luvattiin selvitellä asiaa ja etsittiin mahdollista pakettiani. Ja mikä oli lopputulos? Ei sielläkään ollut mitään pakettia. Kaikista surkuhupaisinta on mielestäni se, että Nellyllä ei ole edes asiakaspalvelupuhelinta, eli emme voineet heihinkään ottaa yhteyttä kun juhla oli tulevana päivänä eikä mekkoa kuulunut missään.
Eli siis, minä en koskaan saanut mekkoani ajoissa juhlaan. Enkä itse asiassa ole saanut mekkoa vieläkään. Toki tässä samalla on ollut myös postin kanssa häikkää mutta hei, tilasin mekon yli kolme viikkoa sitten, kun toimitusajaksi luvataan 2-5 päivää! Ainut tapa, millä Nellyynkään saa yhteyden, on sähköpostilomake nettisivuilla. Reilun kahden viikon mekon odottelun jälkeen Nellyltä tuli sähköposti, jossa pahoiteltiin ruuhkaa varastolla, mutta sen enempää ei toimituksen viivästymistä selitelty. Ja kaikista uskomattomin oli heidän "korvauksensa" tästä odottelusta - nimittäin 10 euron alennus seuraavasta ostoksesta. Arvatkaa vaan, tuleeko minulla enää seuraavia ostoksia tuosta verkkokaupasta? Ei.
Eli siis, minä en koskaan saanut mekkoani ajoissa juhlaan. Enkä itse asiassa ole saanut mekkoa vieläkään. Toki tässä samalla on ollut myös postin kanssa häikkää mutta hei, tilasin mekon yli kolme viikkoa sitten, kun toimitusajaksi luvataan 2-5 päivää! Ainut tapa, millä Nellyynkään saa yhteyden, on sähköpostilomake nettisivuilla. Reilun kahden viikon mekon odottelun jälkeen Nellyltä tuli sähköposti, jossa pahoiteltiin ruuhkaa varastolla, mutta sen enempää ei toimituksen viivästymistä selitelty. Ja kaikista uskomattomin oli heidän "korvauksensa" tästä odottelusta - nimittäin 10 euron alennus seuraavasta ostoksesta. Arvatkaa vaan, tuleeko minulla enää seuraavia ostoksia tuosta verkkokaupasta? Ei.
Onneksi minulla sattui olemaan kaapissa joskus aikanaan H&M:ltä ostettu harmaa-musta maksimekko, joka sai nyt hädässä ajaa iltapuvun aseman bleiserin kanssa. Olen silti todella harmissani, etten saanut tilaamaani ja asuuni suunnittelemaa mekkoa ajoissa tähän tärkeään juhlaan. Itse juhla oli kuitenkin todella kaunis, arvokas ja ihana. Se on kaikista tärkeintä.
Oah mikä juttu! Mä kans oon ettiny nellyltä tilaamista mut taitaapa jäädä :( Inhottava juttu että sulle kävi noin, toivottavasti ei ollut kallis mekko! Inhottavaa! >_<
VastaaPoistaKyllä suosittelen harkitsemaan jotain muuta firmaa, jos haluaa olla varma siitä että saa tuotteen ajallaan!
PoistaTulipa hyvään saumaan postauksesi... Nimimerkillä itsekin odottelen mekkoa semi-viralliseen tapahtumaan johon on enään kolme päivää, jaiks! Harmi koska aiemmin Nelly.com on toimittanut tuotteet nopeasti!! Taidankin tästä lähteä kaupoille etsimään uutta mekkoa, just in case ... :D
VastaaPoistaVoi ei! Toivotaan että saat tilauksesi ajoissa, mutta käyhän katsomassa tosiaan jokin varavaihtoehto tilalle just in case!
PoistaMie en oo tilannut Nelly.comilta pariin vuoteen mitään! Enkä tilaakaan! Jokakerta palautuksissa/laskutuksissa ongelmia, AINA! Joku vuosi sitten voitin lahjakortin sinne (enkä ollut täst kovin mielissäni, koska tiesin jo entuudestaan nellyn ongelmat, mutta ajattelin lahjakortin olevan suht iisikeik), jonka käytin tilauksessani, josta palautin osan pois ja minun olisi pitänyt maksaa tuplaten palautetuista ja pitämistäni tuotteista vaikka olin käyttänyt lahjakorttirahojani ja niitä jäi vielä tilauksen loppusummasta 50e yli ! Ja tähä puljaamiseen meni 2kk......... Onneks oli kuluttaja-asiamies mukana alusta asti, koska tiesin, että Nellyn kanssa ei kaikki luonnistu niinkuin elokuvissa..
VastaaPoista-Anna P.
Kuulostaa "huojentavalta" kuulla, että en ole ainut kenellä on tämän lafkan kanssa ollut ongelmia. Saa kyllä tosiaan jäädä minultakin tästä firmasta tilaaminen, suosin vastedes Zalandoa jonka kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa ja toimitus/palautuskin ovat ilmaisia.
PoistaSama käyny itellä ja kaverilla. Tuolta puljusta ei kannata ainakaan mitää sellasta tilata, jonka pitäs olla tiettyyn päivään mennessä tullu,
VastaaPoistaSen tässä kantapään kautta oppineena nyt tietää - ja samalla pääsi varoittamaan myös muita :'D
PoistaKaikki aiemmat Nelly tilaukset tulleet luvatussa ajassa! Mutta viimeviikon maanantaina tehdystä tilauksesta ei ole tullut muuta kuin tilausvahvistus..
VastaaPoistaIlmoitettiinko sinulle siitä, että varastolla on ruuhkaa? Minulle eivät ilmoittaneet, mutta palautteeseen vastatessaan väittivät että olivat siitä kertoneet...
PoistaEn ole itse tilannut Nellyltä mitään juurikin sen takia, kun olen kuullut ja lukenut tämänlaisia tarinoita palvelusta. Tosi harmillista kuulla, että sullekin on käynyt noin. :( Jos nettikaupoista tilailen jotain, suosin yleensä Zalandoa, jonka kanssa ei ole ikinä ollut minkäänlaisia ongelmia lähetysten tai palautusten suhteen. Nyt tilasin ensimmäisen kerran myös Bootzilta viime viikolla ja sain juuri viestin, että paketti on tullut postiin. Toimitus oli kyllä miellyttävän nopeaa! :)
VastaaPoistaKiva kuulla että Boozt toimii! Itsekin olen suosinut Zalandoa, koska sen kanssa ei ole mitään ongelmia, toimitus on nopsaa ja kaikki toimii. Nelly saa nyt jäädä, jospa kokeilen seuraavana tuota Booztia :)
PoistaVoi ei. :( Mä tilasin viime vuonna mekon nellyltä, ja koitin palauttaa sitä ja varmistin vielä postissa et onhan tää nyt oikein pakattu jne että menee sinne perille. No muutama päivä myöhemmin se mekko oli taas mun postilaatikossa, ajattelin sit että okei ehkä mä käytän tätä, en jaksa enää palauttaa. Edelleenkin se on käyttämättömänä tuolla kaapissa! En tiiä oliks tää nyt sit vaan mun vika ja luuliko se postin nainenki väärin vai mikä oli ongelma, mut en enää sieltä kyllä tilaa :DD
VastaaPoista-Jonna
Voi ei! Näitä surkuhupaisia tarinoita on nyt tullut tähän niin monelta muultakin, että ei taida todellakaan olla mikään poikkeus tämä minun kokemukseni Nellyn kanssa...
PoistaTodella ikävää kuulla negatiivista palautetta. Muutin hiljattain pienelle paikkakunnalle, joten nettishoppailua tulee tulevaisuudessa varmasti lisääntyvissä määrin harjoitettua... Zalandosta tilasin hiljattain paketin, ja sen kanssa kaikki sujui loistavasti! Pitänee siis pitäytyä siinä.
VastaaPoista- Kipsu
Zalandosta myös minulla on vain positiivisia kokemuksia!
PoistaBoozt, Zalando, Sportamore ihan moitteetonta palvelua. Nellyllä tosiaan pitkiä toimitusaikoja, itsellä palautus kyllä onnistui uhan moitteettomasti. Saa nähdä miten nyt kun maksoin tilaukseni kortilta etukäteen..
VastaaPoista