Slider

20v lahja minulta minulle!

11/01/2015





Joulukuussa (reissumme aikana) on se päivä, kun meikäläinen täyttää pyöreitä vuosia. Teinivuodet päättyvät, ja olisi vihdoin aika saada jotain oikeastikin aikaan sekä ottaa vastuuta :D! Tämän suuren päivän kunniaksi päätin hommata itselleni jonkun sellaisen lahjan, joka muistuttaa minua vielä pitkään siitä päivästä. Kaikki blogia lukevat varmaan tietävät mikä minun lempparimerkkini on, joten sieltähän minä sitten lahjaani lähdin etsimään. Mukaan piti lähteä 4 renkainen key holder, mutta liikkeessä päädyinkin hieman tyyriimpään versioon jossa on kuusi rengasta. Tuossa versiossa taakse mahtuu mukaan myös tarvittavat kortit. Tärkeä osa tätä lahjaani oli myös se, että halusin painattaa siihen nimikirjaimeni muistoksi. Tässä siis - hieman etuajassa -  itselle ostettu 20-vuotislahja. Hyvää synttäriä minä!









2 kommenttia:

  1. Oho, mä en tiennytkään, että LV valmistaa myös tollasia! Tosin en oo kovin hyvin noihin tuotteisiin edes perehtynyt, kun tiedän, ettei oikein sovi mun budjetiin... :-D Oon kyllä itsekin suunnitellut itelleni jo synttärilahjaa, kun täytän tammikuussa 20v (yök, ikäkriisi), mutta nyt näyttää siltä, että se tulee olemaan jotain Michael Korsilta! Vähän valinnanvaikeutta kyllä, kun noita tuotteita ja eri sävyjä on niiiiin paljon......

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siellä on vaikka minkälaisia juttuja! :) Onhan se totta että nuo tuotteet ovat hieman tyyriimpiä, mutta toisaalta ne ovat kestäviä ja jälleenmyyntiarvo säilyy. Pääasia, että jokainen löytää sen oman lempparimerkkinsä! :)

      Poista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika