Slider

BC 53!

9/21/2012

Tämäkin on nyt tullut testattua ja lyhyesti sekä ytimekkäästi: minusta yksi parhaita combatteja mitä olen koskaan päässyt tekemään. (Kokonaisena ohjelmana)

Musta tässä ohjelmassa kaikki toimii. Biisit on sopivia temmoltaan (ei liian nopeaa että tekniikka kärsisi muttei liian hitaitakaan), ohjelma on harvinaisen tehokas, kaikkien kappaleiden koreografiat ovat hyviä eivätkä yksitoikkoisia. Pitkästä aikaa tuli sellainen fiilis kappaleesta toiseen siirryttäessä, että "eihän näistä mikään ole huono?!"

Yksityiskohtaisesti en nyt vaivaudu alkaa jokaisesta kappaleesta kirjoittamaan, mutta jotain mun mietteitäni voin tähän heittää:
Lämpän kappale on tuttu pumpin selästä. B-lämpän kappale on aivan älyttömän hyvä mun mielestä! Saa energisen fiiliksen päälle ja sopii combatiin harvinaisen hyvin.
Mun lemppareita on yleensä aina kaikki kappaleet, joissa taustalla soi jotain clublandin tuotantoa. Se takaa yleensä aina nopean temmon ja paljon hakkaamista sekä hiihtoja/haarahyppyjä. Clubladit eivät pettäneet tälläkään kertaa! Shine On ja True Believer ovat mun suosikkeja tästä ohjelmasta.
Olin aika skeptinen etukäteen tuon kutosbiisin Swagger Jaggerin suhteen, ja mietin että miten ihmeessä sen voi vääntää toimimaan combatissa. LM kuitenkin jatkaa sitä samaa vähän naisellista linjaa noiden kutosten kanssa ja tuohan sopiikin itseasiassa tohon ihan hyvin! Pakarat on tulessa seuraavana päivänä takuuvarmasti ;)

Tosiaan- tiivistettynä BC53 on kompakti paketti tehoa, energiaa, hyviä (ja laulettavia!!) biisejä, ja meillä huiput ohjaajat kruunaa tän kokonaisuuden. Jos tän ohjelman kanssa antaa kaikkensa, saa kyllä kovan taistelun aikaan!

Mitä muut ootte mieltä tästä uudesta, ootteko päässyt jo testailemaan? :)



Tässä mun lempparit tästä ohjelmasta. Toimii myös lenkillä!

8 kommenttia:

  1. Ai että, ens viikolla tätä mulleki! Oon oottanu tätä ohjelmaa tosi innolla ku kuulin siitä niin paljon hyvää jo etukäteen :)

    http://inmotionblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti ohjelma lunastaa sunkin odotukset!

      Poista
  2. Anonyymi9/21/2012

    Huomenna mäkin pääse testaan, en malta oottaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrohan fiiliksiä sen jälkeen kun oot päässyt testaamaan :)

      Poista
  3. Blogisi on tosi mielenkiintoinen ja herätti kyllä lukuintoa. Kiitos siis tästä, jään seurailemaan! Tsekkaile omani jos jaksat, itsekin päätin ruveta kirjoittamaan urheiluistani, koska se on ollut lähellä sydäntä jo 12v. : )

    http://kateyslater.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiva kuulla. Käyn kurkkaamassa sunkin blogia :)

      Poista
  4. Kerran oon ollut koko ohjelmassa, ja tykkään! :) 3. ja 5.trackit taitaa olla myös mun lemppareita :) Varsinkin 3.biisissä on kunnon hiki päällä! :D

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika