Slider

Treenin jälkeen.

11/07/2014




"Treenin jälkeen musta tuntuu siltä, että pystyn mihin vain." 


Nämä sanat lausuin tänään aivan spontaanisti suustani jumpan jälkeen. Siinä vaiheessa kun endorfiinit ryöpsähtävät vereen, tulee automaattisesti hymy kasvoille ja energinen olo. Kun salilta lähtee, käy suihkussa ja pukeutuu on mulla ainakin aina niin  mahtava olo, että tuntuu kuin pystyisi mihin vain. Olen vahva, koska just vetäsin tunnin treeninkin tähän alle, bring it on.

Mä olen todella kiitollinen, että olen löytänyt itselleni sellaiset liikuntalajit, josta tuollainen edellä kuvattu fiilis on mahdollista saada. Kaikille se ei valitettavasti ole niin yksinkertaista, varsinkaan jos liikunta ja treenikalenteri on hyvinkin strukturoitu eikä varaa ole mennä oman mielen mukaan, Vaikka mullakin olisi FitBody Challengen kautta valmiiksi suunniteltu treeniviikko, kyllä mä menen täysin fiiliksen mukaan- mitä tänään huvittaisi tehdä? Onko mulla tanssi- vai punttiolo? 




Tänään sh'bamissa oli muuten ehkä tähänastisen historiani mahtavin tanssillinen ohjaaja. Oli pakko tunnin jälkeen ihan jäädä antamaan palautettakin että wau, se todella näkyy että sä pidät siitä mitä teet. Uskomaton energia ja tekniikkakin hallussa, kyllä siinä itse vähän tuli kateelliseksikin vaikken ehkä ihan heikoilla olekaan tanssillisissa. :D Mutta tuollaisesta ohjaajasta mä ainakin saan ainoastaan energiaa yrittää vielä enemmän ja kehittää tekniikkaa entisestään. Mahtavaa huomata, kuinka ammattitaitoista sakkia meidän salillamme onkaan ohjaamassa!

Tämän postauksen tarkoituksena oli vain tulla antamaan tännekin tällainen pieni positiivisuusryöppy tämän iltapäivän jumppailuiden jäljiltä. Toivottavasti tekin jokainen olette löytäneet itsellenne tavan liikkua, jonka jälkeen voitte lausua itsellenne nuo postauksen alun sanat. 


6 kommenttia:

  1. Anonyymi11/07/2014

    Jos puhut kuntomaailman sh'bam ohjaajasta, arvaan kenestä puhut:) Kyseinen ohjaaja on innostanut energisyydellään mutkin liikunnan iloon, ja nykyään en enää ns. suorita vaan nautin siitä mitä teen. On se kumma miten ohjaajasta saa niin paljon itelle energiaa ja positiivista mieltä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! :) Kyllä se paistaa läpi että onko kyseessä oikea intohimo vai vain väkisin ohjattu tunti :)

      Poista
  2. Anonyymi11/08/2014

    snygg! :)

    asiaan, kirjotat oikeesti sellasista asioista jotka on itteeni hyvin lähellä. Sen takia oon samaistunu tosi moneen sun blogin julkaisuista kun tuntuu et ne on ns "mun kirjoittamia". you go girl! jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle kivasta kommentistasi! :)

      Poista
  3. Anonyymi11/08/2014

    Ohjaajana Viivi on kyllä ihan huippu!

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika