Slider

15 faktaa minusta

11/21/2014





Tässä postaus, joka minun on jo pitkään pitänyt tehdä mutta se on aina jäänyt. Kouluhommia vältelläkseni näin perjantai-iltapäivänä, päätinkin sitten väsätä tämän valmiiksi. Siis 15 outoa faktaa minusta, olkaapa hyvät! Varoitus: saattaa muuttaa käsitystäsi minusta hyvinkin radikaalisti ;D



- Olen lakto-ovo vegetaristi, mutta joskus on pakko saada mussuttaa mm. vähän friteerattua kanaa.

- Musiikki on mun elämäni intohimo. Soitan viittä eri soitinta, ja poikkihuilua jaksoin pimputtaa musiikkiopistollakin kahdeksan vuotta.

- En siedä epäjärjestystä missään muodossa. Kaikkien tavaroiden on aina oltava paikallaan eikä mitään ylimääräistä saa olla näkyvillä. Tervetuloa siis vaan kylään mun luokse :'D

- Aikaisemmin en ymmärtänyt mitä ihanaa pienissä lapsissa on, mutta viimeisen vuoden aikana olen huomannut itsekin alkavani lässytellä ja ilmeillä pikkulapsille. Äidin sanoin- biologia alkaa tehdä tehtävänsä. 

- Sairas huumorintaju on piirre, jota minusta ei saa vietyä pois. Sarkasmi, musta huumori, puujalkavitsit.. u name it. Kaikki menee enkä pysty olla seurassa jossa ei ole huumorintajua.




- Olen todella vahva persoona. En mielistele ketään ja olen reilusti oma itseni. Joskus siitä saa kärsiä,  mutta olen todella tyytyväinen ettei minun tarvitse esittää mitään mitä en oikeasti ole.

- En voi syödä mitään hedelmiä kuorineen- tämä on piirre mille monet kaverini nauravat! En voisi kuvitellakaan omenan syömistä kuorineen, saati sitten mandariinin paloja niin että siinä päällä on se iljettävä läpinäkyvä kalvo. Kaikki pitää kuoria. Heikoimpina hetkinä myös viinirypäleet. :D 

- Puhun sujuvaa suomea, englantia sekä ruotsia. Espanjalla pärjään lomamatkoillamme, samoin ranskalla jotenkuten. Ranskantaitoa olisi tarkoitus kuitenkin parantaa edelleen yliopisto-opinnoissa. 

- Koulutöissä olen halki-poikki-pinoon tyyppi. En koskaan jätä hommia viimeiseen iltaan, vaan aikataulutan ne huolellisesti ja teen kaiken säntillisesti pois alta. Joskus jopa liiankin pedantisti.

- Minulla on palava halu vapaaehtoistyöhön. Havaijinmatkalla meidän olisi tarkoitus mennä tekemään vapaaehtoistyötä paikalliseen eläinsuojeluun, mutta myöskin täällä Suomessa olen suunnitellut aloittavani jonkinsortin hyvän tekemisen. Esimerkiksi kaveritoiminta yksinäisille lapsille olisi ihanaa, josta saisi hyvää mieltä myös itselle.

- Olen maailman paras kirjoittamaan erilaisia listoja. Kauppalistoja, to-do listoja, pakkauslistoja... Kaikki menee. Mikään ei ole parempi fiilis kuin saada vetää siitä listasta asioita yli, eihän? 


Laura ennen jumppaa...


- Kun pääsen lempijumppiini, olen kuin yliviritetty duracellpupu. Jamikaverini tietävät sen miltä näytän ennen tunnin alkua: hypin paikallani, keikun ja heilun samalla hokien "Joko mennään, joko?" 

- Auta armias, kun saan ajaa itsekseni autoa. Stereot täysille, ja karaoke alkaa. Siinä on kanssa-autoilijoilla varmasti katseltavaa kun tulkitsen kaikkien aikojen radiohittejä samalla kun kruisailen pitkin Nummelaa tai turun motaria. 

- Olen ehkä maailman pahin puhelinaddikti. Pahin painajainen jota olen unessa nähnyt, on se kuinka puhelimeni meni rikki enkä päässyt someen tai whatsappiin. Joo-o, tässä näätte pahimman mahdollisen älypuhelinsukupolven lapsen, myönnän! :D




- Bloggaamisen aloittamisen jälkeen en osaa ajatella ilman, että mietin aina miten kirjoittaisin mistäkin aiheesta joita elämässäni kohtaan. Kirjoittelen puhelimen muistioon ylös erilaisia aiheita ja katkelmia joita arjessa tulee vastaan, ja sitten muokkaan niistä postauksia. Bloggaaminen on siis tullut elämäntyyliini jäädäkseen. Ja hyvä niin! 



Haastan jokaisen bloggaavan ja ei-bloggaavan kirjoittelemaan samanlaisia faktoja. joko postauksena tai kommenttiboksiini! Nyt tunnutuksia peliin, haluan kuulla millaisia hassuja tapoja teillä lukijoilla on :D Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!


7 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus, tällaisia on hauska lukea. Tunnistin myös itseni aika monesta kohdasta. To do -listojen kirjoittaminen ja tehtyjen hommien vetäminen yli on ihan parasta! ;) Ihanaa viikonloppua sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla! :) Ihanaa viikonloppua myös sulle <3

      Poista
  2. Mä nään varmaan viikottain unta et mun iphonen näyttö menee rikki tai sit joku varastaa sen yms. Se on ihan kauheeta. :D

    Haluaisiks joskus tehä postauksen Jyväskylästä opiskelijakaupunkina? Oon miettiny nyt yli vuoden et haen sinne sit opiskelee vaikka en oo koskaan käyny Jyväskylässä. Kuitenki kiehtoo toi kaupunki niin paljon. Kaverit ihmettelee et miks haluan pois Helsingistä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi kuule tiedän tunteen! :D

      Kiva postausidea, kiitos siitä! Toki voin tehdä, kunhan saan vaan tarpeeksi asioita kasaan postauksen mittaiseksi :) Mitä haluaisit tietää? :)

      Poista
  3. Anonyymi11/22/2014

    Hauska postaus! :D kiva kuulla susta välillä tällaisiakin juttuja jotka ei niin liity treenaamiseen!

    VastaaPoista
  4. Mä keksin sulle parhaan joululahjan ikinä: Punaviiniä, paljon erilaisia hedelmiä ja videokamera autoon kuvaamaan seuraavaa Youtube hittiä!

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika