Slider

Sunday mood.

11/30/2014






Tiedättekö ne laiskat sunnuntait? Kun on ihana keittää vain kupillinen teetä, pistää jouluvalot päälle ja makoilla sohvalla peiton alla. Kuunnella hyviä biisejä ja olla vaan. Mulla on ollut tänään juuri sellainen sunnuntai. 

Aamupäivällä käytiin enoni luona heidän uudella asunnollaan ja moikkaamassa uutta koiranpentua. Siitä tultiin vanhempien kanssa mun kotiini tekemään ruokaa, ja pakkailtiin yhdessä mun havaijinmatkan tavaroita jo kasaan, jotka siis lähtivät heidän mukanaan jo kohti eteläsuomea. Kamala kuinka nopeasti tämä aika menee- enää viimeinen kokonainen viikko Suomessa!

On myös niin helpottavaa, kun koulujuttujen deadlinet alkavat tulla vastaan ja saa palautettua töitä, samalla saaden ihan luvan kanssa unohtaa ne. Iso raportti saatiin perjantaina valmiiksi, samalla sain kirjoitettua 5 sivun kurssiesseen loppuun. Vielä kun suoritan neuropsykologian tentin 9.12 niin on tämän vuoden koulujutut taputeltu. Sitten mä olen ihan lomalla!

Mutta annan tähän loppuun taas kuvien puhua puolestaan. Täällä vietellään rentoa iltaa ennen uutta viikkoa ja uusia kuvioita. Toivottavasti teilläkin on ollut mukava viikko, muistakaahan tänäkin iltana rentoutua! <3












2 kommenttia:

  1. Toi löhöily tunnelmavalois ja kuppi lämmintä on just parasta välil !

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika