Slider

Nike Free 5.0

9/14/2013





Tarkoitus oli lähteä tänään käymään äidin kanssa ainoastaan lauantaikahveilla ja jossain syömässä. Kysymys kuuluukin, että miten ihmeessä sain tällä kyseisellä reissulla tuhlattua 120 euroa ja kotiin palatessani mulla oli taas yhdet uudet treenikengät kaapissa..? Noh, ainakin Stadiumin boonukset kiittelee mua niinkun äiti mulle asian käänti :D Ja hei- vihdoin, mä sain myös ihka ensimmäiset, oikeat Nike Freet itselleni!

Muistatte varmaan kun juoksukenkiä ostaessani muutama viikko sitten pohdiskelin, olisiko fiksuinta ostaa freet vai asicsit. Päädyin Asicseihin, ja ne oli kyllä ehdottomasti mulle aivan oikea valinta. Pronaatiotuki on just eikä melkein mulle sovitettu ja juoksuaskelkin on muuttunut paljon rullaavammaksi. Nämä Freet ajattelin kuitenkin ottaa satunnaisesti myös juoksukäyttöön, koska nämä tosiaan on tarkoitettukin siihen enemmän kuin treenaamiseen. Pääasiallisesti ajattelin kuitenkin alkaa vaihdella näitä nykyisten Adidaksen AdiPure-kenkieni kanssa jumpissa ja salilla. Jalalle uutta ärsykettä eikä pääse niin tottumaan ainoastaan yhteen kenkään. Kuulemma nämä ovat monien mukaan myös parhaat kengät matolla juoksemiseen- talvikauden juoksemisessa näille tuleekin siis varmasti ahkerasti käyttöä! :)

Nauhat vaihdoin kaapista löytyneisiin valkoisiin, koska neonväriset on nyt Adidaksissa. Täytyy seuraavaksi metsästää näihin jotkut herkkuväriset nauhat. Mitäs te suosittelisitte, sinistä, limenvihreää vai neonkeltaista? Mitä räikeämpi sen parempi ;)!






18 kommenttia:

  1. Hei jee ! Hyvät kenkulit oot ittellesi löytänyt. Mäkin suosin noita free run-kenkiä lähinnä treenikäyttöön (jumpat, sali yms.) Stockmannilta olin just noita samoja katsonut kun tarjouksessa olivat muttei tarttunut mukaan. Harmittaa sillä noi on kyllä sika upeet.

    Ite sain äskettäin tälläiset : http://julias-daily.blogspot.fi/2013/09/nike-free-run-3-id.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, treenikäyttöön itsellenikin nämä hommasin :) Joskus voi sit vaihteluksi myös juoksennella nämä jalassa. Kivat kengät sullakin!

      Poista
  2. Ooh mäkin haluun noi !

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, vaikuttavat ihan superkivoilta :)

      Poista
  3. Ihanat! Minäkin oon metsästänyt jo jonkin aikaa Nikeltä enemmän tämmöisiä "urheilullisia" vapaa-ajan jalkineita kun lenkkarit jo on. Pitää pistää korvan taa tämä merkki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Itseasiassa myyjä sanoi käyttävänsä näitä vapaa-ajallaankin, ja itse mietin samaa. Sen verran siistit että melkeen voisin harkita käyttäväni muutenkin kuin treeneissä :D Suosittelen!

      Poista
  4. Limenvihreät nauhat tietysti ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellasia kokeilinkin jo, mut ne ei ollu tarpeeksi pitkät noihin kenkiin :( Täytyy tsekkailla seuraavan kerran kun isolle kirkolle on asiaa! :D

      Poista
  5. Just tuon mallin mäkin aion kotiuttaa, kunhan vaan saan päätettyä ne värit.. hmmh.. :) Laita toiseen kenkään keltanen ja toiseen sininen. Tai sitte yhdistät keltaset ja limenvihreet. Siis solmit peräkkäin jos ei pelkästään riitä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olisin niin halunnut jotkut vielä räikeämmät, mutta nää on nyt ainut edes siedettävä väriyhdistelmä mitä tästä mallista oon löytänyt. Nike ID:t on sit taas jo niin kallis investointi.. :( Kiitos nauhavinkeistä, pistetään kokeiluun! ;)

      Poista
  6. Ihanat kengät! Mullakin on Nike Freet ja oon ollut niihin kyllä enemmän kuin tyytyväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla et muilla on näistä positiivisia kokemuksia :)

      Poista
  7. oooh miten ihanat kengät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Oon niin ihastunut noihin itsekin..<3

      Poista
  8. Oo mulle kans noi kengät♥

    VastaaPoista
  9. Anonyymi3/11/2014

    Onko freet ollu kovassa käytössä? Onko ne sisällä vai ulkona paremmat? Onks mitää huonoja puolia tullu esiin? Oletko kokeillut juosta ulkona ja matolla? Mites voiks noita käyttää sisälläki vai jääkö hirmuisesti kiviä pohjiin ku on noi taipuvat pohjat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokaipäiväisessä käytössä sisällä jumpassa :) Ulkona en ole niillä juossut. Matolla toimii täydellisesti, samoin kovia iskuja sisältävissä jumpissa. Tosi monipuoliset kengät, suosittelen!

      Poista
  10. Anonyymi9/23/2014

    Mulla on flexit käytössä ja oon noita miettinyt, mut ootko sä huomannut et nitiseekö ne käytössä, kun omat flexit nitisee ihan törkeästi esim jumpissa ja salilla jotenkin ne pohjat on niin "irtonaiset" ois kiva kuulla sun mielipide et kantsiiko noita free vitosia hankkia :)

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika