Slider

Link your blog!

3/17/2016




Tiedän, että blogiani ja tekstejäni seuraa päivittäin sadoista tuhansiin silmäpareja. Osa teistä lukijoista onkin tullut vuosien varrella tutummiksi, ja joidenkin kanssa ollaan jopa päästy tapaamaan. Silti on myös paljon teitä, ns. hiljaisia lukijoita. Koska kommenttiboksikin on usein melko hiljainen (niinkuin blogimaailmassa on tuntunut käyneen viimeaikoina), jäävät monet lukijat vain luvuiksi kävijälaskuriin. Sen takia keksinkin järjestää tällaisen tempauksen - nimittäin linkkaa blogisi postaus! 

Homma toimii siis niin, että toivoisin juuri sinun, blogini lukijan, kertovan kommenttiboksissa kuka olet ja jos kirjoitat omaa blogia, linkkaisit sen kommenttiisi mukaan. Haluan ehdottomasti uusia blogeja lukulistalleni ja samalla käydä kurkkimassa ketkä näitä minun juttujani oikein lukevatkaan! :) Voidaan vaikka mahdollisesti tämän postauksen jälkeen tehdä niin, että linkkaan vielä johonkin erilliseen postaukseen muutamia lemppareiksi nousseita blogejanne. 


Eli nyt siis linkkailemaan, haluan päästä kurkkimaan teidän lukijoideni blogeja! :)





10 kommenttia:

  1. Linkkaan nyt blogini vaikka postauksia tulee pienillä tauoilla :-D

    Eli olen Jenni, 18-vuotias vaihtarityttö Ranskasta. En enää edes muista mistä oon eksynyt blogiisi, koska sun blogi on ollut mun listalla jo kauan! Oon kai alkanut lukea blogias noin kolme tai neljä vuotta, välillä aktiivisemmin kun oon itekkin kirjoitellut blogiin ja välillä vähemmän aktiivisemmin, kun en oo ollut bloggerissakaan niin aktiivinen.

    Tällä hetkellä kirjoitan siis vaihtoblogia ja ajattelin jatkaa kirjoittelua Suomeen päästyäni vähän aktiivisemmin. Tykkään sun blogissasi varmaan eniten postaustahdistasi ja postauksien vaihtelevasta sisällöstä :) aina yhtä kiva lukea postauksiasi!

    http://jennikakko.blogspot.fr/

    VastaaPoista
  2. http://nniinaa.blogspot.fi/

    18-vuotiaan lukiolaisen lifestyle tyylinen blogi. Liikunta, muoti/kauneus, matkustelu ja ruoka on lähellä sydäntä, joten perus arkihöpinän lisäksi juttua kyseisistä aiheista. Yritän pitää blogin rentona paikkana, jossa voin jakaa ottamiani kuvia ja videoita.

    VastaaPoista
  3. http://saarukka.blogspot.com/

    20-vuotiaan sairaanhoitajaopiskelijan arkea, sydäntä lähellä kuntosali ja muu urheilu, terveellinen ruoka, luonto ja kauneus. :)

    VastaaPoista
  4. Olen vasta aloittanut bloggaamisen. Twenty something kirjoittelee sisustuspainotteista lifestyle ja feel good -blogia. :-)

    http://homebyl.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. http://rosalias-inspirations.blogspot.com

    Juuri 20v täyttäneen Helsinkiläisen opiskelijatytön muotiin painottuva blogi. Toki mukaan mahtuu myös kauneutta, hyvinvointia respeteineen ja syvällisempiä ajatuksia. Kuulostaa tutulta, mutta näistä kaikista kirjoittelen hieman omantakeisella, sarkastisella tyylilläni pilke silmäkulmassa!

    VastaaPoista
  6. Heips. Olen 20-vuotias tyttö ja aloitin taas pitkän tauon jälkeen bloggaamisen. Täs on mun lifedtyle blogi x3
    http://creamycloudycastle.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  7. Ja koska mun känny on pöhkö ja ei antanut mun liittää mun molempien blogien urlei tähän, niin täs on mun otaku eli "anime nörtti"-blogin url.
    http://laraotakumesta.blogspot.fi/?m=1

    Sinne siis postaan enkuks mielipiteitäni kirjoista,animesta,mangasta jne ja saatan sinne jotaib omia tarinoita tai fan ficcejäkin jossain vaihees postaa

    VastaaPoista
  8. Olen 17-vuotias suomenruotsalainen lukiolaistyttö Helsingistä. Blogissani kirjoitan arjen pienistä ja isoista asioista ja lyhyesti sanottuna kaikesta siitä, mitä minua kiinnostaa. Reseptejä, asukuvia, terveyttä koskevia postauksia j.n.e... postauksia löytyy siis ihan laidasta laitaan. Blogini ei ole kovin suuri lukijamäärältään, mutta sitä innostukseni blogiini kuitenkin on!

    Tässä blogini Hi Beautiful :)

    VastaaPoista
  9. Kiitos teille kaikille hirmuisesti linkeistä! Käyn kurkkimassa teidän blogit ensiviikon aikana! :)

    VastaaPoista
  10. http://mylifeassuski.blogspot.fi/?m=1

    18-vuotiaan nuoren naisen alun lifestyle-blogi, jossa jaan intohimoni mm. muotiin, sisustamiseen, kauneuteen ja valokuvaamiseen :)

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika