Slider

Uutukaisia Nikelta

2/25/2014





Istuin eilen aamupäivällä pitkään sohvalla kahvikuppi kädessä, ja pohdin hyvin hankalaa kysymystä: ostaako vaiko ei. Tänne blogiinkin johonkin postaukseen taisin laittaa kuvan näistä neonkeltaisista Nike free-kengistä, jotka vaan jäivät kummittelemaan mun mieleni perukoille. Harvoin mikään kaupassa näkemäni juttu jää noin viikoiksi mieleen. Tulin sitten siihen tulokseen, että vielä kun ei tarvitse asumista tms. pakollisia menoja maksaa, mulla on mahdollisuus toteuttaa tämä mielitekoni- vaikkakin edellisetkin Nike freet on ihan täydellisessä kunnossa.. :D




Lisäksi ostin viime viikolla uuden ihanan treenipaidan, joka sekin loistaa samassa kirkkaassa neonvärissä. Pitkään olen etsinyt tämänvärisiä treenikuteita, mutta hyviä yksilöitä ei ole tuntunut löytyvän.. Ja nyt löytyikin yht'äkkiä ihan kaksin kappalein! Nyt voin olla salilla sitten aivan matchy-matchy! :D

Omistan ainoastaan yhdet pitkät juoksutrikoot, ja nekin alkaa jo olla muutaman vuoden käytön jäljiltä aika huonossa kunnossa. Päätin siinä kenkiä ostaessani samalla satsata uusiin juoksutrikoisiin, jotta heti kelien salliessa pääsisin ulos juoksentelemaan. Päädyin Niken Running-trikoisiin, joissa on muotoonommellut saumat sekä takapuolella kätevä tasku esim. puhelimelle. Heijastimet kun näissä olisi vielä ollut, niin olisi ollut aivan täydellinen setti! Nämä oli niin mukavat päälläkin, että päätin satsata vähän enemmän- juoksutrikoita kun en uusi ihan yhtä usein kuin jumppagarderobiani.



Mitä te tykkäätte mun ostoksistani, hitti vai huti? :D Mä olen aivan materialismionnellisuuteni kukkuloilla!

20 kommenttia:

  1. Aivan ihanan värisiä!! :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin haluuuuuuun! Just juttelin kaverin kans et tarvis uusia kuteita salille et jaksais taas ahertaa kunnolla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä noita kaikkia oli Sellon Stadiumissa jäljellä, äkkiä sinne vaan! ;) Se on kyllä ihan totta että uudet treenikamat nostaa intoa entisestään, välineurheilu-paras urheilu ;D

      Poista
  3. todellaki hitti :D! sairaan upeen värisiä :)!!

    VastaaPoista
  4. aaah oon kuolannu tota paitaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä saa mun mielestäni tilattua ainakin Stadiumin netistä! Tuo malli on ihan mun lempparini <3

      Poista
  5. Noi kengät on ihanat! Mä kuolaan tällä hetkellä niitä Niken Air Max Thea -lenkkareita..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ne on aivan ihanat! Mä en itse niin taas Air Maxeille lämpeä :D

      Poista
  6. Lääh, mulle kanssa! Tekisin niin mieli mennä ostamaan parit niken uudet lenkkarit keväälle, mutta pakko odottaa huhtikuun Nykin reissua. Noi ois kyllä aika herkut! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, Nykistä löytyy varmasti vaikka millasia herkkuja ja edullisestikin!

      Poista
  7. Anonyymi2/25/2014

    voisitko tehä postauksen sun eri reenikengistä ja missä niitä käytät, hyvät ja huonot puolet yms=) p.s rakastuin noihi uusiin kenkii!!:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, laitetaan korvantaakse. :)

      Poista
  8. Ihanan piristäviä värejä ja kivoja uusia kuteita! :) Pitäis kyllä itellekin hankkia vähän piristystä urheiluvaatepuolelle.! Vähän hassuhko kysymys, mutta jos saan udella, niin käytätkö treenatessa urheiluliivejä vai ihan tavallisia rintsikoita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Treenatessa käytän aina urheiluliivejä. :)

      Poista
  9. Noi on superkivat! ♥

    VastaaPoista
  10. Ihan täysi hitti!
    Loisti niin mahtavasti iltadiskossa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kengät ja niiden hohto yllätti mut ihan täysin. Täydellistä! <3

      Poista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika