Slider

Tämän vuoden treeniyhteenveto

12/26/2012

Heippa! Tähän väliin vähän treeniaiheisia juttuja, ja jätetään lomakuvat sikseen.. :)
Heiassa on se hyvä puoli, että merkitsen sinne mun kaikki treenini ja se laskee ne yhteen tunteina, treeneinä ja jokaisen lajin kerrat vielä erikseen. Mulla merkkaukset on sellaisia, joissa hengästyy/tulee hiki. Lisäksi oon lisännyt sinne peruskuntotreenejä, eli esim. reipasta kävelyä ja vanhojentanssiharkkojen "aktiivisen ajan".

Taisin aikaisemmin tänä vuonna tehdäkin tänne blogiin yhteenvedon mun viimevuoden treeneistäni. Mukaan lisäsin screenshotit Heiasta ja ajattelin tehdä nyt samanlaisen postauksen. Tosiaan, kirjoitin tämän postauksen etukäteen valmiiksi ennen matkaa, joten nämä eivät nyt ihan pidä paikkaansa. Nämä tilastot ovat siis perjantaihin 14.12. astiset treenit tältä vuodelta. :) Loput eivät tähän sitten ehtineetkään, mutta täälläkin tulee treenailtua sen mukaan miten huvittaa. Mutta nyt asiaan- tässä kuvamateriaalia tästä vuodesta:
Tuossa siis tämän vuoden treenit ja tunnit. Huomaa ihan selvästi lukion ja kiireen vaikutuksen, sillä tuntimäärä on vähentynyt melkein sadalla viimevuodesta. Toisaalta, tunnen itseni energiseksi ja hyväksi, se on tärkeintä!
Siinä vielä tarkemmin kerrat ja tunnit eri treeneistä. Suurena nousijana viimevuodesta on spinning, tietenkin ohjausten aloittamisen takia. Pitää suunnitella tunteja, polkea muiden tunteja plus omat.. Lisäksi pumppi nyt on ihan varma ykkönen aina :D Siinäkin kyllä viime vuonna kertamäärä lähenteli sataa.
Tässä vielä treenit oranssilla ja sairaspäivät rukseina. Aika tasaisesti niitä on ollut. Nyt syksyllä oon pysynyt yllättävän terveenä.



Millaiseltas teidän Heiat näyttää jos sitä käytätte? Onko treenimäärät vähentyneet vai lisääntyneet edellisistä  vuosista, onko jokin treeni selvästi yli muiden (niinkuin mulla tuo pumppi)? Kuulisin mielelläni muidenkin yhteenvetoja! :)

22 kommenttia:

  1. Ootpas sä ollut kipeenä :o Luin kyllä noista vanhemmista kirjotuksista et olitkin pohtinut kipeänä olemisen syitä.
    Treeniä on kyllä sulla kertynyt paljon :)!

    Itellä oon tällä hetkellä top5-lajeina:
    1.Kuntosali 49 kertaa
    2.Juoksu 21 kertaa
    3.BodyPump 18 kertaa
    4.BodyCombat 7 kertaa
    5.Kahvakuulailu 7 kertaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan niitä vähän enemmän kun viime vuonna, mutta mun äitini joka on terveydenhoitaja sano ton olevan vielä ihan normaali määrä.

      Niinkun mä tossa jo jollekin taisin kommentoida ni mulla tuo salilla käyminen on vähän jäänyt, täytyis ensvuonna varmaan vähän ryhdistäytyä :)

      Poista
  2. oi näyttääpä kivalta toi heia pitää kokeilla!! kiva blogi =)

    VastaaPoista
  3. Itse löysin heiaheian vasta kesällä, jonka jälkeen on tullut merkattua 103 tunnin edestä treenejä. Top-listan kärjessä juoksu (53 kertaa, 30h, 250km) ja kuntosali (23 kertaa, 29h), lisäksi ryhmäliikuntalajeja, kuten spinnningiä, RVP:tä ja fitness boot campia.

    Saako sua muuten pyydettyä kaveriksi heiassa? Mua motivoi just se kun näkee, miten muut on treenannu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on valitettavasti Heiassa vaan mun lähimmät treenikaverit, koska siellä lukee mun tiedot ja sukunimet yms joita en halua blogin puolella paljastaa :)

      Poista
  4. Munkin piti heti mennä katseleen omaa heiaa, että miltäs se vuosi onkaan näyttäny ja mulla niitä tunteja on kertynyt yli sata enemmän kun viime vuonna, vaikka oonkin nyt koko joulukuun melkeen sairastellu, hurjaa! En oo ees tajunnu, että niitä tunteja olis noin paljon kertynyt :) yllätyin myös, että mulla oli venyttelykin tuolla jaetulla ykkössijalla sählyn kanssa, hyvä minä, oon ilmeisesti petrannut sen suhteen aiemmasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Mulla on aika vähän venyttelylle tullut omia treenikertoja. Vois siinäkin vähän petrata ensivuonna... :)

      Poista
  5. Mullakin olis suunnitelmissa tällainen väsäillä viime vuodesta omaan blogiin. Pyöräily pitää mulla paalupaikkaa vaikka sitä en hyötyliikuntamuodossa enään loppuvuotena ole treeneiksi merkinnyt.. kilometrit vain :) Kakkosena onkin sitten, ainakin vielä tällä hetkellä, sali mikä on itelle aika yllätys!

    Sairauspäiviä on kyllä harmittavan paljon, mutta tälle vuodelle sattuikin ne vuoristotaudit ja parit sitkeät flunssat.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee myös ihmeessä, lukisin mielelläni! :) Mulla on toi saleilu aika paljon laskenut viimevuodesta. Heia on siitä hyvä että se näyttää juttuja mitä ei ehkä muuten edes tajuaisi. Ensvuonna salin puolelle täytyy mennä enemmän!

      Poista
  6. hei kiva idea, taidampa napata itselleni jos et pahastu :) kiva toi, kun näkyy kaikkien lajien kohdalla treenimäärät!

    VastaaPoista
  7. Hurjan paljon sulla on pumppia :D ..ja sairaspäiviä. :/ No, mutta hyvältä näyttää muuten! Oma ylivoimainen ykkönen on juoksu 140 kpl ja seuraavat ovat BodyBalance 36 kertaa ja kuntosali samaten. Eli huuuuima ero ykkösen ja muiden välillä :)

    Ps. Kiva blogi sulla! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäät blogista :)!
      Sairaspäiviä on enemmän kun aikasemmin, mutta tuo on kyllä vielä ihan normaali määrä.

      Poista
    2. Niin, itellä on näköjään heiaheiassa 7 sairaspäivää, eli aika tavalla vähemmän kuin sinulla! Toivottavasti säkin saat nauttia terveistä päivistä enemmän ensi vuonna! :)

      Poista
    3. Kaikkea en kumminkaan blogissani kerro, mutta sen verran voin sanoa että sairaspäiviin on syynsä :)

      Poista
  8. Taggasin sutkin 2012 -haasteeseen mun blogissa. Teksti on englanniksi mutta uskon että osaat kääntää. Mitenkään fitness aiheinen se ei kyllä ole mutta jos huvittaa niin olisi kiva lukea sunkin versio :)

    http://petriinat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn kurkkimassa kun palaan suomeen :)!

      Poista
  9. Aika napakka vuosi sulla kuitenkin sairasteluista huolimatta! Tsiigasin kans oman heian ja huomasin että oon merkinny sinne jopa 2 sairaspäivää, hups ;D Mutta treenimäärä melkein tuplaantunu viimevuodesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni! Mä oon nyt merkinny ihan kaikki tonne ja myös mikä on vaivannut. Kätevä tapa seurata myös sairasteluja ja niiden syitä

      Poista
  10. Tosi hyvältä toi sun vuosi mun mielestä näyttää, vaikka sairasteluja onkin paljon. Sulla noi treenit on jakautunu tolleen tasasesti, mulla taas hyppii välillä hirveissä määrissä ja sit putoo jonnekkin pariin tuntiin... No ens vuonna sit vähän tasasemmin täälläkin :D Mulla on näköjään kertynyt huhtikuusta lähtien 219 tuntia ja ykkösenä on sali, kakkosena zumba ja kolmosena juoksu. Ihan tyytyväinen oon noihin määriin, ihan varmasti enemmän kun edellisinä vuosina, vaikka en sillon vielä heiaa käyttänytkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullakin tunteja aika hyvin, 219! Kaikilla tuntuu tuo sali olemaan ihan kärkilajeissa, mun täytyisi siinä varmaan vähän petrata :)

      Poista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika