Slider

New LM launches vol.1

3/24/2013



Tää kirjoitus nyt hieman myöhästyi ja varmasti monilla saleilla onkin jo parin viikon ajan menty uusia ohjelmia. Mä en kuitenkaan tällä viikolla ehtinyt kummallekkaan jamitunnille, ja sh'bamissakin käymisestä on jo aikaa. Kirjoittelenkin nyt siis ensimmäisessä osassa arvioita pumpin ja compsun ohjelmista, ensiviikolla testien jälkeen sitten tanssillisemmista lesmillseistä.              Mitä te ootte tykänneet näistä uutukaisista? 

BP85 ohjelman oon nyt kokonaisuudessaan mennyt pari kertaa läpi. Ainakin omasta mielestä tää on hieman rankempi ohjelma kuin aikaisemmat, mutta muutama kevytkin kappale löytyy. Painot voi pitää aikalailla samoina kuin edellisessäkin. Irvistyksiä näkee ainakin kyykyissä ja rinnassa. Lisäksi askelkyykkybiisin hypyt laudalle ja alas on uutta ja kivaa vaihtelua. Rintabiisissä on kaksi suuntaa, joka ei mulle ainakaan ole koskaan aiemmin tullut kolmosbiisissä vastaan. Hauisbiisi on tiukka ja kappale hyvä. Hartiakappale ei petä taaskaan, ja mukana on taas mun rakkausliikkeeni mac raset! Vatsabiisissä käytetään 5kg levypainoa ja sekin on kivan erilainen niihin ainaisiin hoovereihin ja perusrutistuksiin. Kokonaisuudessaan musta tosi kiva setti.

BC55 ohjelmaa oon myös päässyt kokeilemaan kahdesti, huomenna kolmannen kerran. Niinkuin ohjaajatkin ovat meillä sanoneet, viisvitonen on erittäin jalkapainotteinen. Yksi biisi zingaa ja shoottia ja lisäksi tuntuu, että jalkakikkailuja on paljon enemmän kun lyöntejä. Seiskabiisin hyppypolvet on mulle tuttuja miksausten So What- kappaleesta ja tekee seiskasta taas aika kovan kappaleen. Kokonaisuutena tykkäsin tästäkin ohjelmasta, ainut inhokki on kutonen. Biisi ei oikein kolahda combatissa ja liikkeet tehdään ihmeellisessä kulmassa niin, että puolet kappaleesta tehdään selkä ohjaajaan päin. Lihaskuntobiisissä on kaikille LM kävijöille tuttua mountain climberia ja venybiisi on aivan ihana. Kyllä tätä jaksaa hakata seuraavat pari kuukautta!

Edit: Päästiinkin tekemään tällä viikolla sh'bamissa ja jamissa ainoastaan puolikkaat ohjelmat, joten niistä mielipidettä myöhemmin, kun kokonaiset ohjelmat on vedettävissä!




Nämä meidän jumppasalin valoissa hohtavat treenisortsit lähti H&Mltä mukaan hintaan 7,15e!

13 kommenttia:

  1. ihanat shortsit! oon jo pari päivää kattellu samanlaisii(:

    http://onthemoveblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. ääääää, pistin vahingossa sun blogin osotteen tohon äsköseen kommentiin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Joo tänään pääsevät ekaa kertaa kokeiluun in action!

      Poista
  3. Oon kans katsonut noita shortseja, toimiiks ne hyvin reenissä? Ja mitä uusiin ohjelmiin tulee, oon tykännyt kans kaikista mitä oon tähän mennessä ohjannut eli bc ja bp ja ollut asiakkaana ba :) hyviä musia, energiset koreot ja sopivan haastavia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep sama fiilis, että hyvät musat ja koreot toimii! Tänään pääsevät sortis ekaa kertaa toimintaan jamissa, voin sen jälkeen raportoida miten toimi! ;)

      Poista
  4. Anonyymi3/24/2013

    Voi ei, vuorikiipeilijöitä... :( En tykkää niistä yhtään! Uusista ohjelmista oon ehtiny testata cxworxin (tosi kiva ohjelma!), pumpin ja stepin. Pumppikin oli kiva, olkapää vaan vaivas ni jäi tunnista vähän huono fiilis. Stepistä en osaa oikein sanoa mitään, vuorottelen yleensä sitä, combattia ja attackia aerobisena treeninä vähän sen mukaan mistä ohjelmasta tykkään eniten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei stepistä, attackista ja cxworxista oo kommentteja, sillä niistä meillä menee vain attack ja siinäkään mä en käy. Mutta nää missä oon käynyt ni ainakin tykkään!

      Poista
  5. Anonyymi3/25/2013

    Ite oon ehtiny kokeilla vasta Sh'bamin ja BodyPumpin, ja varsinki jälkimmäinen oli ihan super positiivinen ylläri ! :) Paljon hyviä tuttuja biisejä ja oli muutenki paljo rankempi ku edelline ohjelma, tänää tuntuu kyl kivasti eilisen pumppailut huh huh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shbamista saatiin eilen puolet uutta, ja ihan kivalta vaikuttaa! Pumppikin on tosi kivaa vaihtelua, eikä tosiaankaan oo kauheesti niitä nrj jumputuksia eli musaakin jaksaa kuunnella :)

      Poista
  6. Anonyymi3/25/2013

    Harmi ku et vielä uutta jamia päässy koklaa, on mun mielestä aika kiva ohjelma, koreot on kyl suht helpot, et toivotaan että siihen ei tuu kyllästyy kovin helposti, mut ihanat musat taas kerran:) Ihmeteltiin saliporukan kanssa myös tota combattia, siin on aika vähän yläkropalle tekemistä, mikä on sinänsä vähä harmi, mut muuten toi uus ohjelma on iiiihana<3 Sh'bamis miinusta tulee gangnam stylesta, ei sovi mun mielestä yhtään siihen tuntii... Vielä ois cxworx ja pumppi kokeilematta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään pääsen uuden jamin testaamaan, sitä odotellessa! Ehkäpä combatissa on sit seuraavassa ohjelmassa yläkroppapainotus?

      Poista
  7. Jennipenni3/25/2013

    Uusi pumppi on aivan ihana, ne musiikit <3 Bodyjam on myös aivan loistava, tykkään paljon enemmän kun parista edellisestä ohjelmasta. Ne musiikit on hyvät ja heti alkulämmittely on todella mukaansatempaava. Sh'bamista sen sijaan en kauheesti tykännyt... Olenko se vaan minä vai onko siitä tullut rankempaa? :D Hirveesti hyppyjä ja tuntui, ettei ne biisit koskaan lopu. Ok, kyllä moni muukin totesi että rankka ohjelma on. Ja combat... Mulle musiikki on tosi tärkeetä ja en vaa oikein innostunut. Kutonen oli mulla taas se lemppari; rihannat kutosena toimii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shbamissa kun käy tarpeeksi niin koreoista alkaa saamaan tehot irti, ja koska liikkeet on yksinkertaset saa siihen sitä tehoa mukaan :)!
      Rihannaa on ollut aikasemmin jo jamissa ja pumpissa (sama biisikin..) joten useiden LM tuntien kävijänä alkaa pikku hiljaa tulla jo korvista ulos se kutonen.. :D

      Poista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika