Slider

Combat-comeback!

1/06/2014


Scooter- JiggaJigga




6 kuukauden tauko oman vakitunnin ja compsun päällekäisyyden takia. Nyt kun mulla on työt ainoastaan sunnuntaisin vakkarina, se tarkoittanee sitä että mä pääsen taas hakkaamaan! Ette voi uskoakaan kuinka innoissani mä olen! Ja tosiaan, tämä tarkoittaa myös sitä, että combatjutut palaavat myös tänne blogin puolelle. :)

Jo eilen kaivoin vanhoja combatlevyjä kaapista ja aloin kuunnella kaikkia vanhoja helmiä. Kylmät väreethän niistä menee, ei sille voi mitään. Ihmeellistä on myös se, miten voikaan pitkän tauon jälkeen muistaa edelleen ne kaikki koreot täysin ulkoa: kun niitä on joskus ihan fiiliksissä vetänyt, on ne kai sitten vaan juurtuneet niin syvälle jonnekin mielen perukoille.



Tänään käytiin Nooran kanssa heilumassa salissa, muistellen noita vanhoja combatin kappaleita. Aika hyvin ne sieltä tuli, ja ihmettelen itse sitä kuinka hyvin vielä muistan kaikki tekniikat, tauosta huolimatta. Tosiaan koko syksyn olin käymättä yhdessäkään compsussa (tosin kuulin syksyn ohjelmastakin lähes pelkkää huonoa palautetta..) ja kesälläkin taisi tulla hakattua vaan pari tuntia. Combat on saanut siirtyä sivumpaan mm. jamin ja toki töiden takia spinningin, tieltä. Aikanaanhan combat oli ihan mun ykköslajini. Kun aloitin käymään salilla 5,5 vuotta sitten, oli se ensimmäisiä jumppatunteja joille menin, ja olin heti myyty. Siitä eteenpäin kävin kaikki tunnit ja ne biisit soi mun iPodissani. Nyt taas tosiaan esimerkiksi jami on täyttänyt tuon saman paikan. Olisiko siis vihdoin aika taas uudelleen löytää se syvempi compsurakkaus? 

Koska tosiaan tunnit on kokonaan jäänyt välistä jo pitemmän aikaa, en tiedä millaisia kappaleita odottaa keskiviikon tunnilla. Jos kerkiän, voisin nopsaan selata biisilistan läpi vielä ennen keskiviikkoiltaa- toisaalta on jännä mennä tunnille myös täysin avoimin mielin tietämättä mitä odottaa. Onko joku teistä lukijoista käynyt uudessa combatissa, mitä tykkäätte siitä? Mulle nyt luultavasti mikä tahansa biisi on superhyvä, koska olen lähtökohtaisesti ihan innoissani pelkästä siitä, että pääsen taas lemppariohjaajani tunnille juuri combatin merkeissä. Treenikalenterista on puuttunut palanen ilman compsua, ja sen kaipuun tosiaan huomaa vasta kun sen tunnin menettää viikkokalenteristaan.




Kirjoittelen lisää fiiliksiä combatista, kun olen sen päässyt muutamaan kertaan menemään läpi. Siihen asti mä vaan fiilistelen näitä vanhoja biisejä, ja lähden rullaamaan käsisiteitä pakettiin jo valmiiksi ;) ciao siihen asti, sekä kia kaha! 

14 kommenttia:

  1. Oon käynyt pari kertaa combatissa tolla uudella ohjelmalla ja oon ihan myyty <3 kaikki biisit on tosi kivoja ja lopun jäähdyttely/venyttely on yks parhaimmista ikinä, koska biisi ja liikkeet on ihan huikeita! Ja tosi kiva, että säkin taas pääset combattiin niin päästään taas lukemaan postauksia myös siitä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, kuullostaapa kivalta! Nyt mulla on sit kovat odotukset tota ohjelmaa kohtaan ;) Ja mustakin on niin kiva päästä pitkästä aikaa kirjottamaan myös combatista teille! Se on kuitenkin ollut isokin osa mun 'treeniuraani' :)

      Poista
  2. Combat kuuluu myös mun suosikkeihin! Tykkään tosi paljon tällä hetkellä olevasta ohjelmasta ja biiseistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, ehkä siellä on sit ihan hyvää settiä odottamassa! :)

      Poista
  3. Anonyymi1/06/2014

    combat on parasta<3 mukavaa saada juttuja tännekkin takaisin! :) saanko kysyä mistä olet hankkinut nuita ohjaajamatskuja eri lajeista? :) (eli juurikin nuita CD:itä :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niimpä! :)
      Materiaalit eivät ole mun, vaan salin omaisuutta. Koska en ole ohjaaja, ei mulla voi materiaalia olla. :) Meillä jotain vanhoja levyjä vaan säilytetään kaapissa, josta lainaan niitä saliin siksi aikaa kun heilun siellä omiani. Jotain biisejä olen polttanut netistä tuohon levylle, mutta niitä ei aina tietenkään löydy oikeina versioina..

      Poista
    2. ... ja vielä lisäyksenä edelliseen, että nykyäänhän kaikki ohjaajamateriaali ladataan suoraan netistä tunnuksilla, ja ohjaajat polttaa ne itse levylle! :)

      Poista
  4. Anonyymi1/06/2014

    Onnittelut combatiin paluusta! :D Itse en kyllä tykkää uudesta ohjelmasta erityisesti, mutta parempi se on kuin edellinen! Combat on kyllä mahtava laji jos vaan biisit ja muut sattuu kohdilleen. Ja mukava kuulla sinunkin mielipiteitäsi uudesta ohjelmasta kunhan saat käytyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! :D Hyvä jos on sentäs parempi kuin edellinen, sen kun kuulin olleen aivan karsea.
      Compsussa kyllä biisien on iskettävä, jotta kokonaisuus toimii. Toisin kuin esim. jamissa, jossa lähes koskaan ei kappaleiden osalta mennä metsään. Mä päivittelen fiiliksiä kun pääsen sen ohjelman muutamaan kertaan hakkaamaan läpi!

      Poista
  5. Learn to love the pain again!
    Tää kiteyttää aika hyvin sen mitä on edessä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kyllä! Ja vielä enemmän ainakin mulla "learn to live with the crazy amount of sweat again"! :'D Missään ei pukkaa soijaa niin kiitettävästi kuin compsussa!

      Poista
  6. Uudessaan oon käynyt ja on kyllä huippu! (: Venyttely biisi on ehkä kaikista paras! :D Hyvää kannattaa siis odottaa loppuun asti. xd hahah.
    Mutta voi että, mulla on kans suuri rakkaus combattia kohtaan ja jokainen viikko ilman etes yhtä combattia tuntuu kyllä melko tyhjältä! =) Mun ehdoton suosikki ryhmäliikuntatunti! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku tuolla ylempänäkin mainitsi siitä venystä, siellä taitaa siis oikeesti olla jotain jännää odottamassa! :D Enhän mä kestä huomiseen asti kun tällasia laitatte ;)!

      Poista
  7. Anniina1/08/2014

    Nykynen combat on ihan loisto!! :D varsinki muay thai on aivan ykkönen. Vihanpurkua parhaimmillaan.. oota vaan ;)

    VastaaPoista

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika