Slider

10 RANDOM FAKTAA MINUSTA

7/23/2017


1. EN OSAA MÄÄRITELLÄ PUKEUTUMISTYYLIÄNI. 
Toisina päivinä vedän päälleni addun kolmiraidat ja tennarit, toisena Gantin neulemekon ja avokkaat. En osaa määritellä pukeutumistyyliäni, koska se vaihtelee yhtä nopeasti kuin päivän moodini. Mutta mitä sitten, on kiva kokeilla uutta joka päivä!

2. RAKASTAN MINIMALISMIA.
KonMari inspiroi minua vuosi sitten hävittämään kaiken turhan. Nautin siitä, kun tiedän tasan tarkkaan missä jokainen tavara on enkä halua omistaa mitään turhaa. Kaikilla tavaroilla tulee olla tarkoituksensa, ja nautin eniten siitä kun kodissa ei ole esillä mitään ylimääräistä. 

3. ...MUTTA SAMALLA RAKASTAN SHOPPAILUA.
Shoppailu on salainen paheeni. Vaikka yritän vähentää tavaran määrää, rakastan silti kierrellä putiikkeja ja Stockaa ympäri. Tosin nämä kaksi toistensa vastakohtaa olen viimeaikoina pyrkinyt yhdistämään siten, että hävitän ylimääräisiä vaatteita ja ostan tilalle vain muutamia, laadukkaita yksilöitä. 

4. PIRKAN LEPPIS-JÄÄTELÖ ON PARASTA IKINÄ.
Tiedättekö, se uusi salmiakin ja mansikan makuinen jäde? Niitä on oltava pakkasessa aina vähintään viisi - just in case. 

5. OLEN MATKUSTANUT EUROOPAN MAISTA VAIN RUOTSISSA, VIROSSA JA ESPANJASSA. 
Vaikka olen kiertänyt Havaijilla ja jenkkilässä sekä Aasiassa asti lukuisia kertoja, Euroopasta en ole käynyt kuin kolmessa maassa. Kaukomaat houkuttelevat enemmän ja ehtiihän sitä vielä vanhana sitten matkustella lähempänäkin.
6. SALAINEN HAAVEAMMATTINI ON LÄÄKÄRI.
Tiedän, ettei luonnontieteellisten aineiden ja matematiikan osaamiseni ikinä riittäisi tuohon ammattiin, mutta kaikki muu siinä työssä kiehtoo. Halu oppia ihmisestä, ihmisyydestä ja kehon toiminnasta. Auttaa ihmisiä ja nähdä työnsä jälki konkreettisesti. Jos minua olisi suotu hieman paremmalla fysiikan ja kemian ymmärryksellä, olisin ehdottomasti hakenut lääkikseen. Lyhyen matikan kutosen arvosanoilla tie on tosin sinne suuntaan tainnut nousta pystyyn :D

7. OLEN VASTA VIIMEISEN PUOLEN VUODEN AIKANA OPPINUT KUVAAMAAN JÄRJESTELMÄKAMERALLA.
Aiemmin otin kameran käteen, painon automaatin päälle ja räpsin. Ei minulla ollut tietoakaan aukon koosta tai valotusajoista! Vasta viimeisen puolen vuoden aikana olen perehtynyt erilaisiin säätöihin ja opetellut kuvaamaan manuaalisti. Nyt ostin myös uuden normaaliobjektiivin, jonka kanssa kuvausinto on noussut entisestään. Huomaatteko sen blogini nykyisistä kuvista? 

8. EN PIDÄ OLLENKAAN HOPEISISTA KORUISTA.
Tämä johtuu luultavasti siitä, että olen luonnostaan niin vaalea. Ruskettuneen ihon ja valkoharmaiden hiusten kanssa minulle sopii omasta mielestäni paljon paremmin kultainen kuin hopea, joka helposti 'pesee' kaiken värin pois kasvoilta. Ainut poikkeus tähän kohtaan on Kalevalan Lähde-sarja, joka on ehdoton suosikkini kaikista omistamistani koruista. 

9. OLEN KUUNNELLUT AAMULYPSYN PODCASTIT JOKA PÄIVÄ VIIMEISEN 4 VUODEN AJAN.
Tämä huumori iskee, ja onnekseni jaamme sen myös poikaystäväni kanssa. Olen huono kuuntelemaan itsekseni ollessani musiikkia, joten kuuntelen mieluummin puhetta. Supla-sovelluksen kautta saa aina Aamulypsyn päivän podcastin kuunneltua kokonaisuudessaan, josta riittääkin niin ruuanlaiton kuin siivouksenkin ajaksi juttua.

10. RUOKA, JOTA VOISIN SYÖDÄ JOKA PÄIVÄ ON IKEAN KASVISPULLAT, PAHOLAISENHILLO JA RANSKALAISET. 
Parasta ikinä - kymmenen kasvispullaa, ranskalaiset ja paholaisenhillo. No words needed!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

© Laura Annika 2019. Sisällön tarjoaa Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
© Laura Annika